מתנות בעבודת יד

פורסם ע"י Lior Matlov Kormas בתאריך

תמיד נחפש את המתנות המיוחדות והמקוריות ביותר עבור האנשים שאנחנו אוהבים. אין אחד שלא מכיר את הסיבוב הקבוע בחנויות המתנות או האתרים המציעים את אותם הפריטים, אולם לאהובים שלנו מגיע לקבל את הטוב ביותר – במחשבה, בכוונה, באיכות, בייחודיות ובעצם בהכל. מתנות מקוריות עם כוונה ליקרים לנו תמיד ישאירו זיכרון מתוק ויביאו ערך לחייהם.

 

מתנות מקוריות מרשת ברזל

אחד הדברים היפים והמרשימים ביותר בחפצי אמנות הוא הערך הייחודי והמקוריות שלהם. פסלי המקור ופסלי המדף המוצגים באתר שלי הם מומלצים במיוחד עבור מתנה ליקיריכם. כל פסל הוא מקורי ונעשה בעבודת יד אותנטית מרשת ברזל מגולוון. רבים מלקוחותיי מוצאים, שהפסלים אותם אני יוצר מרשת ברזל הם פריט קסום ורוכשים אותם כמתנה אישית עבור שלל אירועים, כמו ימי הולדת, עבור בני זוג וחברים או רק כדי לומר תודה.

 

פסלים מקוריים - מה כל כך מיוחד בעבודת יד?

הפסלים שלי נעשים בעבודת יד והאהבה מורגשת בכל פסל ופסל. בניגוד לפסל תבניתי,  שמיוצר באמצעות מכונה ונשלח לעשרות חנויות באלפי עותקים, הפסלים שלי הם יחידים מסוגם וכאלה לא תראו במקום אחר. מכל פסל מקורי יש עותק אחד, מה שהופך אותו לסוד אמנותי שמיוחד רק למקום בו הוא מוצב. הפיסול נעשה בידיים בלבד וממגוון חומרים איכותיים, כמו רשת ברזל מגולוון שאינה מחלידה, חוטי ברזל וצבעים שונים. הטכניקה כוללת פיסול, עיצוב ואפילו תפירה במקרה הצורך. כל פרט בפסל מקבל את מלוא תשומת הלב ומקסימום ההשקעה.

 

מתנות בעבודת יד לאנשים שאוהבים

המאפיין העיקרי ביותר של מתנות בעבודת יד הוא המחשבה והמקוריות שעומדות מאחוריהן. את הפריטים האותנטיים והייחודיים ביותר אנחנו נשמור לאנשים המיוחדים ביותר בחיינו, שלרוב הם בני המשפחה - וזאת כדי להגיד להם הרבה מעבר למילים. מגוון היצירות שלי עוסקות בנושאים אמיתיים מהחיים, שכל בן משפחה יכול להתחבר אליהם; הורות, חיבור בין גוף לנפש וחיבור בין הילד הקטן לילד הבוגר.

 

מחפשים את המתנה המושלמת? רוצים להפתיע ולרגש עם אמנות ייחודית?

אם אתם מחפשים מתנה מקורית, אשר תתאים לכל חלל, אני מזמין אתכם להתרשם ממגוון הפסלים באתר שלי ולבחור מתנה לאדם יקר ואהוב. אשמח לייצר, לפסל ולעצב, לארוז ולשלוח עבורכם באהבה!

 

לרכישה לחצו על התמונה

להתאמת אמנות לפי גודל ותקציב צרו קשר בטלפון 054-6995649


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →