איך בוחרים אמנות?

פורסם ע"י Lior Matlov Kormas בתאריך

 

האמנות היא תחום מפותח מאוד בעולם העכשווי והמודרני, אפשר לראות אותה בכל מקום ולהבחין בהיבטים שונים ומיוחדים שלה. האמנות מתבטאת בציור, פיסול, מוזיקה, ריקוד צילום ואפילו בגרפיטי הנעשה על קירות. האמנות היא אמנם נפוצה, אך היא ייחודית למקום בו היא מוצבת. לכל יצירה יש את הסגנון והגודל שלה ואלה גורמים לה להיות מתאימה ביותר עבור החלל או המיקום המדויק שלה.

 

אומנות בעיצוב פנים

מעצבי פנים בוחרים עבור הלקוחות שלהם אובייקטים דקורטיביים ואמנותיים. המומחיות שלהם היא לדעת איזה חפץ חסר בחלל ואיך הוא יתרום לו. המחשבה הראשונה היא: מה חסר כאן? האם חסר משהו מבחינת צבע, גודל או נפח? חידוד השאלות האלה יגרום לנו להבין בעצם איך אנחנו מעוניינים לעצב את החלל שלנו. שאלה נוספת היא תקציב ומטרה - חשוב להבין כמה אנחנו מוכנים להשקיע כדי לקבל עיצוב מקורי וייחודי לנו.

 

טרנדים חמים בעולם העכשווי

אנשים המחפשים אחר אמנות מקורית ואיכותית, ירצו לשמוע על הדבר החדש ביותר בעולם העיצוב. אחד מהטרנדים הייחודים באמנות העכשווית הוא פיסול ברשת ברזל מגולוון. רשת ברזל היא חומר תעשייתי, שלאחר תהליך עיצוב, מקבל נפח וחיות והופך לפסל מקורי ומיוחד המעורר התפרצות רגשות והתפעלות. פסלי רשת ברזל מעניקים מראה עיצובי ייחודי לחללי הבית ומתאימים עבור עיצוב משרד, כמו גם עבור עיצוב חללים עסקיים ומסחריים. פריט אמנותי יוקרתי יעניק לחלל את הייחודיות שלו ויבטיח עיצוב חדשני ומפתיע.

 

אמנות ייחודית ומעוצבת שתתאים לכל חלל

אמנות הפיסול העכשווית ברשת ברזל תופסת התעניינות רחבה בעולם עיצוב הפנים בשנים האחרונות. כאשר מוצב פסל בחלל, הוא יוצק נפח, יוצר סקרנות ומעורר את הדימיון. אנשים רבים אשר רוצים לעצב חלל חדש, יעדיפו לרכוש אמנות מקורית, שתיתן את הטאץ' הייחודי שלה. בסטודיו שלי ובאתר תוכלו למצוא פסלים מקוריים העשויים בעבודת יד מרשת ברזל מגולוון, פסלי מדף ואמנות לתלייה על הקיר הנוגעים בנושאים מגוונים, כמו הורות, שילוב בין גוף לנפש וחיבור בין הילד הקטן לדמות הבוגר.

 

מחפשים פסל דקורטיבי עבור עיצוב הבית שלכם? רוצים להראות את החיבור המשפחתי שלכם בדרך מקורית ומעניינת? מבחר הפריטים שלי הוא ייחודי, מקורי ועוסק בנושאים הכי חמים וקרובים ללבבות שלנו. אשמח להמליץ לכם על פריט מיוחד ומרגש, שיעניק לחלל שלכם גם יופי וגם שיק!

 

 

לרכישה לחצו על התמונה

להתאמת אמנות לפי גודל ותקציב צרו קשר בטלפון 054-6995649


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם