להיפטר מקירות לבנים אחת ולתמיד

פורסם ע"י Lior Matlov Kormas בתאריך

הבית שלנו הוא המבצר שלנו. המקום בו אנחנו מגשימים את כל התשוקות שלנו וחיים בין כתליו יום יום. הבית הוא המקום בו אנחנו משקיעים את מיטב כספנו ומעצבים אותו לפי הטעם האישי שלנו, המאפיין אותנו ומיוחד רק לנו. זה רק טבעי שנרצה לעצב את הבית שלנו באופן שגורם לנו להרגיש נעים ובטוח, והכי חשוב ביתי. מה הטעם לבהות בקירות ריקים כשאפשר לתלות עליהם יצירת אמנות מקורית שעוצבה במיוחד עבורכם?

 

אמנות מקורית לעיצוב חללים

מעצבי הפנים ואספני האמנות מחפשים את היצירה הבאה שתחולל שינוי משמעותי עבור הלקוחות או הגלריות שלהם. אומנות מקורית ועיצובים ייחודיים יכולים ליצור אווירה מעניינת ולהתאים לכל חלל למשל קירות הסלון, חדר שינה ועד עיצוב המשרד וחללים מסחריים. אחד האלמנטים הדקורטיביים שיכול להקפיץ מראה של כל חלל הוא עיצוב הקירות עם תמונות קנבס איכותיות, כאלה המעניקות תחושת פליאה וסקרנות. תמונות מקוריות בדרך כלל מעניקות מראה יוקרתי לחלל ומספקות נושאי שיחה לכל המתבוננים בהן.

 

תמונות קנבס ייחודיות

מחפשים את העיצוב המושלם שיהפוך את הקיר שלכם למעניין? אני מציע מגוון הדפסי מקור על גבי קנבס של מיטב הפסלים שלי באיכות מעולה ומפליאה בדיוקה. ההדפסים נעשים באמצעות שימוש בטכנולוגיה ייחודית לשעתוק הדפסים ואומנות באיכות הטובה ביותר. הדפסי הקנבס מתאימים כמעט לכל מטרה עיצובית; תוכלו לרכוש אותם כעיצוב לקירות הבית, המשרד או כל חלל בו תרצו להוסיף אמנות מקורית ועיצוב ייחודי.

 

סקנוגרפיה – מבט מעמיק על יצירות אמנות

בסטודיו שלי תמצאו הדפסים על קנבס בטכנולוגיה מיוחדת שמשווה לתמונה מראה תלת מימדי. איך זה קורה? באמצעות סקנוגרפיה – טכנולוגיה ייחודית לשעתוק יצירות אמנות, הכלאה בין צילום לסריקה המעניקים אפקט תחושתי של תלת מימד. ואכן, הבהייה בתמונות האלה היא עוצמתית ובהחלט ממכרת. זהו מכשיר חדשני  שמשעתק יצירות על הצד הטוב ביותר ובאיכות הטובה ביותר. ההדפסים מגיעים מוכנים לתלייה על הקיר ואפשר להתאים אותם לכל חלל ברחבי הבית או המשרד.

 

עברתם לבית או למשרד חדש? מחפשים רעיונות לעיצוב שיקפיץ את קירות הסלון שלכם? אם אתם מרגישים כי משהו חסר ושניסיתם ללא הצלחה למצוא את האלמנט המושלם, אתם יכולים לבחור באופציה מעניינת ולהתפעל בכל יום מיצירת אמנות אותנטית, מרגשת וייחודית. הזמינו עכשיו יצירה לטעמכם האישי ותהנו מעיצוב אמנותי יחיד מסוגו.

 

לרכישה לחצו על התמונה

להתאמת אמנות לפי גודל ותקציב צרו קשר בטלפון 054-6995649

 


שתף את הפוסט



הפוסט הבא →