איך הכל התחיל

נולדתי בירושלים בשנת 1986 וכיום אני חי, מפסל ויוצר בגדרה.

התחלתי לבטא את עולמי הפנימי כילד באמצעות הפיסול בחימר, אתו יצרתי דמויות מחומר רך. בהמשך התפתחותי המקצועית למדתי איפור פנים וציורי גוף, טכניקות של אור וצל, שילבתי בין חומרים שונים וצבעים ייחודיים ובמקביל רכשתי ידע באדריכלות ועיצוב פנים.

לאחר למעלה מעשור בעולם האיפור והעיצוב עלה בי הצורך ליצור אמנות מקורית, מיוחדת ושונה, אשר תשלים את החזון היצירתי שלי. אמנות שתוכל להשתלב כמקשה אחת עם עיצוב  והלבשת חללים ובתים לצד אמנות ופיסול ייחודיים.

במהלך אחד הביקורים שלי בתערוכת פיסול נחשפתי לדמויות מרתקות שהיו מפוסלות מרשת ברזל מגולוון והבנתי את הפוטנציאל שיש ביסוד החומר הזה. במגע עם רשת ברזל הצלחתי להעניק נפח תלת ממדי, חיים ונשמה באמצעות חומר לא קונבנציונאלי, המגיע מעולם הבנייה.

עבורי, הרקע והניסיון בפיסול, באיפור ובעיצוב פנים מתנקזים ליצירה ברשת הברזל. דרך האמנות באמצעות הידיים אני יורד אל מעמקי הנפש. אני לא מפסל אנשים חיים או פורטרטים מדויקים, אלא לוכד את הרגע והרגש מתוך החוויה או אדם ומנציח אותם.

החומרים איתם אני עובד הם רשת ברזל, חוטי ברזל וצבעים ודרכם אני מפסל ומעצב. כל עבודות הפיסול שלי נעשות בעבודת יד אותנטית ומקורית, ללא שימוש בתבניות. הנושאים בהם אני עוסק בפיסול הם אנשים, הורות, גוף ונפש והחיבור בין הילד הפנימי שבתוכנו לאדם הבוגר.

ניתן להתרשם מיצירות האמנות שלי המוצגות בתערוכות, גלריות לאמנות, בתי מלון, מסעדות, בתים פרטיים וגם באתרי אינטרנט שונים. בחלק מהפרויקטים שלי אני משלב עיצוב פנים עם אמנות ולהפך. לצד האמנות שלי, המפארת חללים עסקיים ופרטיים, אני מציע פסלים בגדלים ובעיצובים מיוחדים לארגונים, חברות או כמתנות מקוריות.

אני מזמין אתכם לגלות עמי את עולם אמנות הפיסול ברשת ברזל.