מה אמנות עושה לאנשים?

פורסם ע"י Lior Matlov Kormas בתאריך

 

אמנות היא תחום רחב והיא מעוררת עניין רב בתרבות העתיקה והמודרנית. בניגוד לדעה הרווחת, אמנות היא לא רק ציור או פסל, אמנות היא דרך חיים, היא חופש ביטוי, היא רגש ויוקרה. מהו הקסם שיש באמנות? אילו רגשות אמנות מעוררת? והאם אפשר להעריך אומנות אחת על פני אחרת?

 

הקסם שיש באמנות

אמנות היא אינה מדע מדויק, וזה מה שהופך אותה לקסומה, מסתורית ונגישה לכולם. כל סגנון בעולם האמנות כולל בתוכו עשרות סוגים של עיצוב; פיסול למשל הוא שם כולל לעיצוב אובייקטים מחומרים כמו עץ, חימר, מתכת, אבן, שעווה וכדומה. אחת הצורות המודרניות שצוברת תאוצה בתחום היא פיסול ברשת ברזל. בסטודיו שלי תוכלו למצוא מגוון פסלים עשויים רשת ברזל מגולוון לתלייה על הקיר, פסלי מדף, הדפסי קנבס העשויים בטכניקה ייחודית ועוד שלל יצירות מקוריות.

 

 

אמנות ורגשות

אמנות מעוררת מנעד שלם של רגשות; מעצב וגעגוע עד שמחה ושכרון חושים, אשר בדרך כלל תלויים בטעם האישי ובהשקפת העולם של המתבונן. במקרים רבים אמנות היא תלוית תרבות, מוצא, סגנון ותקופה. אמנות נוצרת מתוך רגש אישי והיא יכולה להלהיב את המתבונן בה, להכאיב, לשמח או להציף מחשבות ותחושות רבות. כמו כן, אומנות משמשת כלי מאוד משמעותי בתחומי עיצוב פנים לבית ולחללים מסחריים, אדריכלות ונוספים. מעצבי פנים למשל, יסיירו ימים רבים בגלריות ברחבי העולם כדי למצוא יצירה ייחודית, פסל מקורי או בד מיוחד שמקורו בארץ רחוקה – והכל כדי ליצור את האווירה המושלמת ולהדגיש את הרגש שהלקוח מבקש לעורר.

 

איך מעריכים אמנות?

איך באמת ניתן להעריך אמנות? והאם אפשר להעריך אומנות אחת על פני אחרת? חלק מהחוקרים מתמקדים בצבע, חלקם בסוג האמנות, וחלקם ברגשות שההתבוננות באמנות מעוררת. הדבר שהכי משפיע על הרגשות כלפי האמנות הוא טעם אישי, ולכן קשה מאוד להעריך יצירה אחת על פני אחרת. אמנות היא מאוד אישית והיא יכולה להופיע באופנים שונים, אבל עדיין להיקרא יצירת אומנות מקורית; פסל, עיצוב אדריכלי, ציור, תפירה ועוד ועוד. אמנות יכולה להיות מהוקצעת, מדויקת וקלאסית, ומנגד להיות אבסטרקטית, שונה וחופשית. אמנות יכולה להיות עשירה בפרטים, אך גם מאוד מינימליסטית.

 

אוהבים אומנות מקורית? מחפשים יצירת אמנות שתביע רגש ותיצור אווירה? מחפשים אמנות עם ערך? אם אתם מחפשים יצירות אומנות מרהיבות ביופיין וייחודיות במקוריות שלהן, אשמח ליצור, לפסל ולארוז עבורכם את הפריט המושלם.

 

 

לרכישה לחצו על התמונה

להתאמת אמנות לפי גודל ותקציב צרו קשר בטלפון

שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →