למלא את החלל בקסם אמנותי

פורסם ע"י Lior Matlov Kormas בתאריך

 כולנו חווינו את הרגעים האלו של ״וואו״. רגעים בהם אנו נחשפים למחזה מרהיב ויוצא דופן, כזה שגורם לנו לעצור ולחוש מהופנטים מבלי שנשים לב שעצרנו. זה יכול להתרחש בצפייה בווירטואוז - ברגע של שלמות טכנית או בחשיפה לפריט אמנות פרי מוחו ויצירתיותו של אמן מוכשר. בכדי ליצור רגעים כאלו יש לשלב אלמנטים שונים, שהבולטים בהם הם הדיוק והשלמות של הפרטים הקטנים ומוצר מוגמר ייחודי, שגורם לנו להרהר ולנסות להבין מול מה אנו עומדים.

 

בעבודתי כאמן, אני שואף לשלב בדיוק את האלמנטים האלה. המטרה שלי היא ליצור את אותם רגעים של ״וואו״, והדבר מצריך ממני להשתמש בטכניקות אומנות ייחודיות. אני מפסל ומעצב רשת ברזל מגולוונת לכדי פסלים יוצאי דופן עם עומק תלת-ממדיות, נפח ונשמה. כל פסלי רשת הברזל בגלריה שלי נעשים בעבודת יד אותנטית, תוך הקפדה על שלמות הפרטים הקטנים. בנוסף, אני מציע הדפסי קנבס של מיטב הפסלים שלי. בהדפס על קנבס אני משתמש בטכניקת הסקנוגרפיה, שניתן לחשוב עליה בתור צילום MRI של אומנות מקורית והתוצר הוא קנבס מרשים באיכות יוצאת דופן.

 

דמיינו את עצמכם יושבים בארוחת חג אצל חברים, ופתאום אתם שמים לב לפסל יוצא דופן בחלל הסלון של הבית. אתם מתפעלים מהפסל ולפתע הוא נותן לכם פרספקטיבה חדשה לחלל בו אתם נמצאים. לעבודות אמנות ייחודיות כאלה יש אמירה, הן מביעות שונות וטעם אישי ייחודי ומרתק. כאשר אני יוצר פסלי רשת ברזל, מעבר לתחושת ההתפעלות של אורחים הבאים לביתכם, אני שואף לייצר אצלכם בבית תחושה של נוחות, של שלמות ושל אושר. הדבר הכי משמח זה שהלקוחות מרוצים מהרכישה וממליצים לחברים: ליליה מספרת "איזה כיף שהכרנו, הפסל מקסים וכולם מתלהבים".

 

הלקוחות שמגיעים אליי מתעניינים באמנות מודרנית, המשדרת אותנטיות וייחודיות. כאשר אני מפסל מרשת ברזל מגולוון אני משלב אלמנטים נוספים, כמו צבע, אבן, עץ או חוטי ברזל, אשר יחד יוצרים עיצוב מרתק. עיצוב פנים המשלב אמנות מקורית ומעניינת יעניקו נפח מרהיב ויוצא דופן לחלל הבית שלכם כמו גם בחללים עסקיים. 

 

אם אתם מחפשים עיצוב לחלל או לקירות הבית שהוא אותנטי ואיכותי, אם אתם אוהבים אמנות ישראלית מקורית ואינדיבידואלית, אתם במקום הנכון. מוזמנים ליצור איתי קשר ויחד נייצר את עבודת האמנות המתאימה ביותר עבור החלל שלכם.

 

לרכישה לחצו על התמונה

להתאמת אמנות לפי גודל ותקציב צרו קשר בטלפון 054-6995649


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →